Головна » Файли » Конспекти

Інтегроване заняття
01.02.2018, 20:46

Інтегроване заняття з ознайомлення з природним довкіллям, художньої літератури, грамоти.

Уроки Тітоньки Сови.

   Мета: закріпити знання дітей  про характерні ознаки осені, формувати зв'язне мовлення, робити висновки за переглянутим мультфільмом, розповідати інтонаційно виразно знайомі вірші , скоромовки та прислів'я за мнемотаблицями; закріпити вміння складати речення за опорними схемами, робити звуковий аналіз чотирьохфонемних слів; виділяти заданий звук зі слова,  добирати слова на заданий звук,  вправляти в умінні читати склади;  розвивати кмітливість, спостережливість, образне мислення, пам'ять, увагу; виховувати  бажання підтримувати друзів та допомагати один одному.

    Матеріал:  мобільний телефон, мультимедійна дошка, лепбук «Сторінками осені» та «Королівство Звукляндія», мнемотаблиці до віршів, скоромовок, прислів'їв , кільця Луллія для читання складів та виділення звуків у слові, макети будиночків із вивченими буквами, предметні картинки, фішки голосних та приголосних звуків.

Хід заняття.

  1. Організаційний момент.
  • Діти подивіться, скільки у нас гостей! Привітаймося з ними!

У садочку новий день!

Всім говорим «Добрий день!»

Добрий день тобі й мені,

Всім ми скажем на Землі.

  • Діти подивіться на нашу мультимедійну дошку. Сьогодні я отримала есемеску від героїв  мультфільму, які прислали нам свою фотографію.  (Дзвенить телефон)

– Просять до телефону Аріну. (Вмикається голосно)

  • Це я – Зайчик із мультфільму «Уроки Тітоньки Сови». Ми  з друзями ходимо у лісову школу вчитися. І нещодавно  ми на сайті побачили фотографії, як ви розповідаєте вірші та скоромовки  про осінь. А ми не знаємо  де нам взяти такі гарні малюнки. Аріна, я знаю , що у вас дружні діти у групі. Чи могли б ви нам допомогти зробити  книжку для нас про осінь.

(Аріна розповідає про прохання героїв мультфільму)

- Діти, давайте з вами спробуємо згадати все про осінь і зробимо для лісової школи таку книжку, яку вони могли дивитися в будь якому місці, сидячи за партою або просто на галявині. Ця книжка називається лепбук. А сторінки ми зберемо разом. Хто буде уважний і буде відповідати, того Тітонька Сова запросить  до себе в гості на мультфільм.

  1.  Розгляд лепбука «Сторінками  осені»  1-ша ст. «Вересень»

- Яка пора року на наших сторінках?  Як називається осінь, коли вона тільки починається?  Який це місяць?  Складіть речення про вересень.

-  Який вірш ми вчили про таку осінь?

(знайти серед мнемотаблиць потрібний)

Розповідання  вірша І.Кульської «Осінь». (Вкладаємо у лепбук).

  • Яку чистомовку ми вчили о цій порі? (знайти мнемотаблицю та розповісти)
  • Чи можна зустріти о цій порі  птахів?  (знайти мнемотаблиці до  скоромовок на звуки –ч-, –с-)

Промовляння скоромовок:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          (Вкладаємо у лепбук)

 

В чаплі чорні черевички,

     Чапля чапа до водички.

На сосні – сова,

Під сосною – оса.

 

-Тітонька Сова просила, щоб ми навчили звірят з лісової школи робити звуковий аналіз.

Фішки ви до рук беріть

Та моделі слів складіть.                                                         

Чітко звуки промовляйте,

Які то звуки, називайте.       

Звуковий аналіз слова «сова». (Діти за столиками, один біля дошки)

- Діти, скільки звуків у цьому слові? Який перший? Другий?  ….

- Назвіть перший звук. Який це звук голосний чи приголосний?  Чому він приголосний? Який другий? Третій? Четвертий?

Д/гра «З якого слова випав звук» -а-. (На кільцях Луллія знайти картинки, в яких є цей звук.(Фіалка, бджілка, каша, капуста)

Фізкультхвилинка.   Гра-хоровод «Дружать усі»

Дружать дощик і хмаринка — (підняти руки вгору)

Кап Кап! Кап! - (Руки поривчастими рухами опустити вниз.)

Дружать вітер і сніжинки — (нахили тулуба в боки)

Даб! Даб! Даб! (Підстрибування.)

Дружать рибки із водою — (присідання)

Плюсь! Плюсь! Плюсь! - (Плескання в долоні.)

Сонце, сонечко, з тобою - (нахили голови в боки)

Подружусь!

2-га сторінка «Жовтень».

-Як називається осінь, коли  приходить цей місяць? Як він називається?

-Який вірш ми вчили ? (знайти серед мнемотаблиць потрібний)

 Читання вірша Н. Приходько «Жовтень»…( Вкладаємо у лепбук).

  • Знайдіть скоромовку, в якій найчастіше чути звук –ш-.

Промовляння скоромовки  на  -ш-.

На шафі-шапка, у шафі –шубка. »…  ( Вкладаємо у лепбук).

3-тя ст. «Листопад».

- Як називається ця осінь? Як місяць?

Читання вірша Я. Щоголіва «Листопад»

- Які прислів'я  ви знаєте про листопад?  Яке маленьке слово ми найчастіше чули у цих прислів'ях?

- Давайте згадаємо, чи можемо ми бачити звуки? (Ні, тільки чуємо)

- Що зробив чарівник у країні  Звукляндії, щоб ми бачили звуки?  (Дав кожному своє платтячко)

-Давайте згадаємо, які букви ми вже вивчили.

-Яку букву ми з вами вивчили, що позначає приголосний звук? (М)

- Знайдіть будиночок, у якому живе буква О, А, У, М. Доберіть слова -картинки, які починаються на ці звуки. Давайте поставимо їх біля будиночку, де живе буква, якою ми позначаємо цей звук. (Діти по черзі називають перший звук, та обирають потрібний будинок).

- Давайте знайдемо картки, на яких написані букви і  також покладемо у нашу чудову книжку. ( Вкладаємо у лепбук).

    -А тепер наша книжка може потрапити  у лісову школу. (фотографуємо книжку та відправляємо звірятам)

-Тітонька Сова вже готова запросити нас до себе і показати мультфільм. Але хоче перевірити , як ми з вами вчимося читати адже ми тепер не тільки чуємо звуки, але можемо їх бачити як букви. Давайте почитаємо склади. (За допомогою кільця Луллія прочитати склади – ма, мо, му).

3. Підсумок  заняття.

- Діти, чи виконали ми прохання героїв мультфільму?

- Що вони зможуть вивчити у нашій книзі?

 - Згадайте кому ви допомогли потрапити  в гості до Тітоньки Сови?

 Перегляд  мультфільму.

Категорія: Конспекти | Додав: irinaburluk2
Переглядів: 60 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
avatar