Головна » Файли » Звукова культура мовлення |
22.11.2017, 21:36 | |
Звукова культура мовлення Звуки [д], [д'] (старша група) Програмовий зміст: * звукова культура мовлення: розвивати вміння правильно вимовляти м'які і тверді приголосні звуки [д], [д'], вправляти в умінні визначати перший звук у словах; збагачувати в словниковий запас прислівниками, дієсловами; розвивати артикуляційний апарат, виховувати уважність, дисциплінованість. Матеріали: демонстраційний: ілюстрації до теми «Новорічне свято»; роздавальний: дзеркальця, картки із зображенням предметів, назви яких починаються на звуки [д], [д']. 1. Психогімнастика. 2. Робота над віршем Г. Демченка «Про сніжку». Прийшла баба Зима Та прийшла не сама — Привела із собою Дідуся з бородою, Довгою, пухнастою, Білою, сріблястою. Дідуся Морозом звати, З ним малі морозенята; По сніжку гуляють Діток забавляють.
3. Вправа на дихання «Здмухни сніжинку» . 4.Вправа «Долоня, ребро, кулак» 5.Фізкультхвилинка. Що за гамір? Що за гра? Ліпить бабу дітвора! От так баба снігова, Біла в баби голова. Ой, у баби горб на спині І ломака он яка! Ніс у баби з картоплини, Рот у баби з буряка! Вихователь демонструє дітям малюнки двох дзвоників (маленького та великого).
Діти виділяють перші звуки у звуконаслідуваннях дінь та дон (звуки [д'] та [д]).
Діти, діти, дітвора, Всі виходьте із двора. Хто не заховався, Той кричить «ура». Діти називають слова, в яких є приголосний [д], називають його місце у слові та характеристику (приголосний м'який чи твердий).
Вихователь пропонує дітям предметні картки.
Дятел, дятел-дроворуб Дзьобом, дзьобом рубить дуб.
| |
Переглядів: 291 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |