Головна » Файли » Звукова культура мовлення |
16.11.2017, 22:14 | |
Розвиток мовленняі культура мовленнєвого спілкування (середня група) Програмовий зміст: звукова культура: виробляти уміння правильно вимовляти шиплячий звук [ж]; розвивати мовне дихання; вдосконалювати дикцію і вимову звуків, вчити дітей знаходити звук, який «заблукав», і виправляти помилки. граматика: стимулювати у вживанні речень з однорідними членами; формувати навички вживання якісних прикметників вищого та найвищо ступенів; розвивати увагу, вчити розуміти зміст оповідання; виховува бережне ставлення до природи. словник: розвивати уміння добирати іменники до прикметників вищого та найвищого ступенів порівняння. Матеріал: аудіозапис «Звуки природи», предметні картинки ХІД ЗАНЯТТЯ 1.Ігрова ситуація. У групу до дітей надійшов лист.
Всі до мене йдіть, малята, Листа хочу прочитати, Але лист цей не простий — Він, малята, звуковий, Тож сідайте всі тихенько, Слухайте все у важненько. Вихователь вмикає аудіозапис «Звуки природи». 2.Бесіда «Звуки». - Діти, які звуки ви чули?
3.Артикуляційна гімнастика. Вправа «Віконце» та вправа «Чистимо зубки» 4.Вправа «Звуки осені» Пригадаймо, друзі, вмить, Як осінь листячком шумить? (ш-ш-ш) Як вітер стиха повіва І наші вітрячки гойда? (с-с-с) Як дощик стука по дахах І мочить крила всім птахам? (щ-щ-щ) 5.Дидактична вправа «Звук заблукав» Вихователь пропонує дітям назвати звуки, які заблукали. Невідомо, як це стало, Як це звуки заблукали. Скочили не у свій дім, Стали разом жити в нім. Бощик ([д] — дощик); усінь ([о] — осінь); хітер ([в] — вітер); мистя ([л] — листя); гуман ([т] — туман); фонце ([с] — сонце); переза ([б] — береза). 6.Фізкультхвилинка Жуки дзижчать в садочку літом, (Повороти голови з промовлянням: «ж-ж».) По стежці жабка — плиг та плиг. (Підскоки.) Жоржини квітнуть жовтим квітом, (Повороти навколо себе.) Кружляють бджоли біля них. Он журавель шукає броду — (Піднімання зігнутих у коліні ніг.) А жабенятко — плиг у воду. (Підскоки.) Жук до жаби: — «Жу-жу-жу (Повороти тулуба в різні боки.) Журавлеві розкажу!» Який перший звук у слові жук? Давайте пригадаємо слова, які починаються на звук [ж]. 7.Дидактична гра «Хто більше назве» Яка група назве більше слів, що починаються на звук [ж]. Вихователь показує картинки із зображенням жуків. Вихователь. Це жук малий, а цей...? . Менший. Вихователь. А поряд? Найменший. Потім розглядають картинки із зображенням тварин. (Слон — великий, більший, найбільший; жираф — високий, вищий, найвищий.) Вихователь. А про що можна сказати товстий, товстіший, най- товстіший? Широкий, ширший, найширший? 8.Підсумок заняття. - Що на занятті вам сподобалося найбільше? | |
Переглядів: 379 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |