Головна » Файли » Конспекти

Інтегроване заняття
12.03.2018, 22:37

Інтегр. заняття з ознайомлення з соціумом , РМІКМС, Грамота+ підготовка руки до письма

Тема: «Зимова подорож»

Мета: Продовжувати вчити дітей робити звуковий аналіз слів, читати закриті склади з вивченими літерами, в умінні ділити слова на склади, складати речення із заданими словами. Закріпити з дітьми зміст знайомих творів В.О.Сухомлинського, правильно називати героїв казок та оповідань впізнавати їх з уривків, оцінювати поведінку героїв. Активізувати дитяче мовлення назвами казок, оповідань. Формувати вміння відповідати на запитання за змістом творів повними реченнями. Уточнити уявлення про зимуючих птахів, пристосування до певного середовища, про види транспорту, правила поведінки у автобусі.  Розвивати  здатність помічати красу живої природи, милуватися нею. Виховувати бережне ставлення до природи і дбайливе ставлення до всього живого; культуру поведінки, вправляти в моральному поводженні дітей у звичних та нових умовах життя;  виховувати інтерес до творчості В.О.Сухомлинського, бажання читати казки та інші твори, допомагати друзям.

Матеріал: фішки звуковички, набір букв, складів, книжка з творами та портрет В.Сухомлинського, мнемотаблиці та ілюстрації до творів письменника, автобус зі стільчиків.

Хід заняття.

Організаційний момент.

- Діти, сьогодні я  пропоную вам відправитися в подорож, щоб ми могли проїхатися та подивитися щось цікаве. Давайте з вами подумаємо на чому ми можемо подорожувати? (Роздуми дітей який транспорт обрати: наземний, водний чи повітряний)

 - Мені здається, що найбільше нам підходить… Послухайте загадку:

Що за чудо – довгий дім,
Пасажири є у нім.
Все взуття його з резини,
А харчується бензином.
(Автобус)

2. Основна частина.

- Для того, щоб ми могли поїхати вам треба придбати квитки. Але оскільки грошей у вас немає, ви можете отримати квиток, якщо назвете букву на ньому.

(Діти отримують картки з вивченими буквами, називають їх, та проходять у автобус)

- Давайте згадаємо правила поведінки у транспорті. (Відповіді)

- А поки ми їдемо, подивіться навколо і скажіть яка зараз пора року? Придумайте одне  зимове слово, та поділіть його на склади.

1 зупинка.

 - Сьогодні нам у групу принесли телеграму . А від кого вона давайте з вами прочитаємо разом.

На дошці -  МА-ЛО СА-ЛА.

- Чи здогадалися від кого може бути ця телеграма?

- Давайте згадаємо, як живеться птахам взимку. Складіть речення про зимуючих птахів.

-Пригадайте прикмети зими, де говориться про птахів. Яку скоромовку ми вчили?

- Як ми їм допомагали? Чи досить вже це робити? Про що вони мріють? (Про весну)

Анам треба далі вирушати. Але наш автобус нехоче їхати, якщо у вас не буде квитків.

(Діти отримують картки зі складами,  читають їх та заходять в автобус)

 - Поки ми їдемо, давайте згадаємо вірші про птахів.

2 зупинка.

- Ми приїхали з вами  в музей. Ви памятаєте, як ми ходили з вами в музей? Що ви там бачили?

-А сьогодні музей буде прямо у нас в групі.  Це музей однієї дуже відомої людини, його знають у багатьох країнах світу. Подивіться на портрет. (виставляється портрет В.Сухомлинського)

Хто це? Що ви знаєте про цю людину? (Розповіді дітей)

- А тепер я пропоную подивитися на ці картини  і згадати, що вони вам нагадують?

(Перед дітьми ілюстрації до оповідань та казок В.Сухомлинського «Камінь», «Краплина роси», «Найледачиший кіт», «Протоптали стежину», «Дівчинка та синичка»)

Розповіді дітей.

- Чого навчає у своїх оповіданнях та казках цей автор? Які висновки ви можете зробити?

Давайте і ми з вами поспіваємо склади для наших хворих дітей.

На дошці:  ва во ву ви ве ві.

А чи знаєте ким працював усе своє життя Сухомлинський?  Так директором школи, тож він хоче перевірити, як ви вмієте робити звуковий аналіз слів.

- Давайте зробимо звуковий аналіз слова «весна», щоб вона швидше прийшла і птахам жилося краще. (Одна дитина біля дошки)

-Час нам вже повертатися в садочок.

3. Підсумок заняття.

На чому ми подорожували сьогодні?  Кого

В якому музеї ви були?

Хто автор цих творів?

На кого з героїв  ви хотіли б бути схожими?  Чому?

Категорія: Конспекти | Додав: irinaburluk2
Переглядів: 457 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar